Συχνές Ερωτήσεις - FAQ
Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Αν επισκεφθήκατε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και θέλετε να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική αγορά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
- για τηλεφωνικές παραγγελίες στο 2102202668
- για ηλεκτρονικές παραγγελίες στο info@rollaround.gr
Διαφορετικά μπορείτε να προσθέσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει στο καλάθι, να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και έπειτα θα λαμβάνετε ενημέρωση για κάθε στάδιο επεξεργασίας της.
Πως μπορώ να πληρώσω;
Για να καταφέρουμε να εξυπηρετήσουμε όλους μας τους πελάτες, οι επιλογές πληρωμής μπορούν να γίνουν με τους ακόλουθους τρόπους:
- Πληρωμή με Πιστωτική / Χρεωστική / Προπληρωμένη Κάρτα
- Πληρωμή με Paypal
- Πληρωμή με Viva Wallet
- Με αντικαταβολή
- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής.
Πόσα χρήματα είναι τα έξοδα αποστολής;
Για παραγγελίες από 100€ και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν, με εξαίρεση την αντικαταβολή που υπάρχει επιπλέον κόστος 2,00€ (ανεξαρτήτως ποσού).
Για παραγγελίες 100€ και κάτω τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ανάλογα με τα κιλά και τον τόπο προορισμού. Προσθέτοντας το προϊόν που σας ενδιαφέρει στο καλάθι και συμπληρώνοντας τον ΤΚ της περιοχής σας ο αυτόματος υπολογιστής που διαθέτει η πλατφόρμα μας θα σας ενημερώσει για τα έξοδα αποστολής.
Ενδεικτικά μπορείτε να δείτε τις χρεώσεις αποστολής στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.
Πως μπορώ να γνωρίζω ότι η παραγγελία μου έγινε επιτυχώς;
Αν η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στο λογαριασμό ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας.
Σε κάθε στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας σας θα λαμβάνετε email καθώς και το tracking number ώστε να γνωρίζετε την πορεία της αποστολής σας.
Υπάρχει φυσικό κατάστημα;
To rollaround.gr λειτουργεί αποκλειστικά διαδικτυακά συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μας επισκεφθείτε ώστε να δείτε ή να δοκιμάσετε τα προϊόντα μας.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το eshop σας;
To rollaround.gr λειτουργεί αποκλειστικά διαδικτυακά συνεπώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει προηγηθεί η αποστολή email στο info@rollaround.gr
Η δυνατότητα αυτή προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που η εταιρεία μας θα σας ενημερώσει για την αποστολή της παραγγελίας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα Ακύρωση Παραγγελίας.
Mπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν/την παραγγελία μου;
Οι πελάτες μας διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβαν τα προϊόντα.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα προς επιστροφή βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα έχουν παραλάβει οι πελάτες, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Σε περίπτωση που τα επιστραφέντα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή χρησιμοποιημένα, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή.
Πως επιστρέφω το προϊόν/παραγγελία μου;
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν (λόγω λάθους στο μέγεθος ή για να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@rollaround.gr ή τηλεφωνικά στο 2102202668.
Σε περίπτωση που τα επιστραφέντα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή χρησιμοποιημένα, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή προϊόντων βαραίνουν τον πελάτη.
Υπάρχει εγγύηση στα προϊόντα;
Οι κατασκευάστριες εταιρείες παρέχουν εγγύηση στα προϊόντα τους που καλύπτουν κάποια μέρη αυτών. Η εγγύηση αυτή δεν καλύπτει φθορές ή βλάβες που προέρχονται από χρήση των προϊόντων και ειδικότερα από λανθασμένη χρήση αυτών. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας δεν δύναται να προβεί σε αποζημίωση.
Πως μπορώ να διαγραφώ από το ενημερωτικό δελτίο (newsletter);
Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε newletters από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να επιλέξετε τη διαγραφή από τον αντίστοιχο σύνδεσμο στο κάτω μέρος της σελίδας του ενημερωτικού δελτίου.
Ξέχασα τον κωδικό μου, πως μπορώ να συνδεθώ ξανά;
Κατά την προσπάθεια σύνδεσης του λογαριασμού σας στη σελίδα μας, σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης επιλέξτε ” Forgot your password? “, εισάγετε το email που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας και πατήστε “Υποβολή”. Σε αυτό το email θα σας στείλουμε ένα link το οποίο θα σας οδηγήσει στην σελίδα επαναφοράς του κωδικού σας.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2102202668 και μέσω email στο info@rollaround.gr.
Ώρες λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος:
Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 – 19:00
Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε και να λύσουμε κάθε απορία σας.